04 november, 2009

Dwars Kandidatendebat

Morgenavond is het Dwarse Kandidatendebat. Het is niet uit lamlendigheid dat ik daar niet bij ben. Met onderstaand berichtje heb ik me zojuist afgemeld.

Beste Dwarsers,

Gesteund worden door Dwars. Ik zou het wel mooi vinden. Ik was dus graag op 5 november mijn kandidatuur voor de gemeenteraad komen bepleiten in het Dwarse Kandidatendebat. Maar ik kan niet. Kwestie van prioriteiten stellen. Voorlopig ben ik naast kandidaat voor de GroenLinkse lijst ook nog lid van het Dagelijks Bestuur van stadsdeel Zeeburg. En op 5 november kies ik voor de informatieavond voor bewoners rond het Javaplantsoen en omgeving. Het stadsdeel gaat daar namelijk een jongerencentrum vestigen. Een goed idee en een jongerencentrum is nodig in de Indische Buurt. Gelukkig wordt het er een van handen uit de mouwen en dingen doen en niet een beetje hangen met een dvd-tje. Dus daar wil ik graag voor pleiten. En pleiten voor een jongerencentrum is meestal hard nodig, omdat omwonenden hun vestiging met lichte huiver tegemoet zien. Daar gaan we een mouw aan passen, maar daar is dus wel een goed gesprek voor nodig. Dus als jullie het niet erg vinden, ben ik er morgenavond niet.

Ik wens jullie een goed debat toe en als het kan, kom ik nog even langs.

Vriendelijke groet,
Jan Hoek