20 november, 2009

Kandidaat!

Morgen is de Algemene Ledenvergadering van GroenLinks Amsterdam. De lijst wordt vastgesteld. Ik zal kandidaat zijn vanaf plek 3. Eerlijk is eerlijk: ik vind het spannend! Gaat het lukken? Ik hoop het wel en heb een flyertje gemaakt en mensen gevraagd hun steun voor me uit te spreken. Hieronder de tekst van het flyertje en de mensen die wilden steunen. Waarvoor nog dank!

Mijn Amsterdam is verdraagzaam, zorgzaam en daagt uit. Mijn Amsterdam geeft en laat mensen de ruimte om te zijn wie ze willen zijn en te doen wat ze willen doen. Mijn Amsterdam is zorgzaam voor wie het niet op eigen kracht redt en daagt mensen uit om het beste in zichzelf naar boven te halen. Mijn Amsterdam investeert in groen in en om de stad en verzint slimme oplossingen om de lucht schoon te maken en de stad bereikbaar te houden. En in mijn Amsterdam wordt veel gelachen! Mijn Amsterdam wordt
GroenLinks

Een beetje ervaring kan geen kwaad. Wij gaan voor Jan: Kas Burger, Marieke Ruinaard, Laetitia Ederveen, Fons Bongers, Ariane Blokzijl, Frans van der Laar, Paulus de Wilt, Arlien Bakker, Jan de Laat, Astrid Kuiper, Will Codrington, Ron Out, Trinet Onvlee, Michael Blok, Firoez Azarhoosh, Richard Wouters, Antoinette Tanja, Mellouki Cadat, Ronald Faber, Barbara Devilee, Maarten van der Meer, Dirk de Jager, Inez Jeunhomme

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Yes! Go for it!

6:51 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

emm.. good style )

12:38 p.m.  

Een reactie posten

<< Home